Anuarul de real estate al României, la Expo Real 2015

Anuarul de real estate al Romaniei Transilvania Business a publicat și distribuie – începând din luna septembrie 2015, a 3-a ediție a anuarului exclusiv de real estate ce include prezentări de proiecte comerciale, studii de piață și interviuri sau tendințe pentru România și spațiul CEE – un proiect print, în limba engleză, cu distribuție națională și internațională.

Cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Româno – Germane și al Departamentului pentru Investiții Străine și Parteneriat Public Privat (Guvernul României), publicația “2015 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania” va fi disponibilă la standul României în cadrul celei mai mari expoziții europene B2B pentru proprietăți comerciale, proiecte de dezvoltare și investiții la nivel internațional (Expo Real 2015, 5-7 octombrie, www.exporeal.net), la forumul special “Invest in Romania – Building successful business” programat în prima zi a evenimentului internațional, cu participarea unor manageri, investitori, promotori, etc., ai pieței românești și internaționale (pavilion A1, sala 440, ora 11.30 – ora Germaniei), dar și în întâlniri de business.

“Pentru prima oară, ca instrument de business PR & marketing pentru piața din România, un anuar print integrează oportunități de investiții într-un produs menit să constituie o oglindă cât mai completă și elocventă a potențialului și dezvoltării pieței de real estate, alături de prezentări exclusive ale unor dezvoltatori reper internaționali și autohtoni care au ales să aibă astfel, tot în premieră, și cea mai bună reprezentare internațională la forumuri sau târguri & expoziții. Ne-am bucurat să descoperim tot mai mulți dezvoltatori și tot mai multe proiecte, investitori sau planuri pentru proiecte noi.

Dinamismul și potențialul pieței de real estate sunt dovedite nu doar de indicatorii macro economici dar și de tranzacțiile sau proiectele finalizate ori în construcție. Cele mai importante dintre ele sunt prezentate în capitole dedicate în acest anuar. Acceptând că, până acum, România a avut și o problemă de PR și că investițiile în spațiul CEE pot fi la fel de atractive, chiar dacă realizările de aici nu sunt atât de bine cunoscute, împreună cu proprietari, dezvoltatori, manageri, consultanți, fonduri de investiții și entități reper pentru dezvoltarea și promovarea pieței, suntem onorați să continuăm acest proiect și promitem alte prezentări de proiecte cheie în anuarul ediția 2016”, precizează Ionuț Oprea, Publisher al “2015 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania”, un proiect parte din colecția “Anuare Transilvania Business”.

Anuarul reunește în 150 de pagini, interviuri și analize, fiind special construit și structurat pentru a prezenta argumentele strategice ale dezvoltatorilor majori activi în piața din România pentru care au investit aici, rapoarte curente și perspective sau propuneri pentru evoluția pieței și proiectelor, alături de prezentări comerciale într-un format exclusiv ale unor proiecte active sau viitoare, din sectoarele Office, Logistică și Industrial – cu scopul de a genera business și atrage noi investiții, precum și un index al pieței cu date relevante de contact. Acesta este distribuit pe piața internă controlat către experți ai pieței, în cele mai importante centre de birouri și la evenimente B2B selecționate, iar în plan extern la Viena, Munich, Varsovia, Dubai, prin parteneriate dedicate cu organizatori de evenimente internaționale.
Partener strategic: Wearhouses de Pauw

Parteneri: P3 Parks, Immofinanz, NGB Construction & Management

Partener de travel: TAROM
Anuarul poate fi răsfoit în format electronic: aici

Pentru comenzi ale ediției print, propuneri de proiecte sau advertising ediția 2016:

ionut.oprea@transilvaniabusiness.ro

_ _ _ _

Despre Transilvania Business

 

Transilvania Business este singura revistă lunară premium focusată în principal pe a susține și promova afaceri și proiecte de dezvoltare din Transilvania & Banat, dar care integrează firesc și informații naționale și tendințe internaționale. Astfel, publicația oferă conținut regional exclusiv și noutăți despre proiecte și investiții din Cluj Napoca, Timișoara, Brașov, Sibiu, Oradea, Arad, Mureș, Bistrița, Constanța și București. TB înseamnă: 5 ani de apariție | conținut regional exclusiv | distribuție la evenimenimente B2B selecționate | proiecte speciale – Ziua Aviației, Ziua Unității Germane, etc | pagini în limba engleză | suplimente: agricultură & sănătate | Publishing house: 2015 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania & CEE.

Persoane de contact:

Ionuț OPREA, 0721 197.559, ionut.oprea@transilvaniabusiness.ro

Brand Manager – Transilvania Business

 

Nicolae Pop, 0740 115 167, nicu.pop@transilvaniabusiness.ro

Director Publicitate – Transilvania Business

www.transilvaniabusiness.ro

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *