EconomicEveniment

Transilvania Post – curierat rapid, cât ai clipi

1Intrată pe piaţa serviciilor de curierat în anul 2009, la Cluj Napoca, firma Transilvania Post furnizează în prezent servicii de curierat pentru 15 judeţe din Transilvania şi Banat, printre care şi judeţul Mureş. Detalii despre avantajele serviciilor furnizate de Transilvania Post am aflat de la Cosmin Cenan, directorul de vânzări al companiei al cărui slogan, „Curierat rapid, cât ai clipi”, oferă încredere şi siguranţă tuturor clienţilor.

Reporter: Când aţi intrat pe piaţă şi câte judeţe acoperiţi în prezent?

Cosmin Cenan: Ne aflăm pe piaţă din februarie 2009, iar sediul central al firmei se află la Cluj Napoca. În prezent, aria de acoperire a serviciilor noastre este de 15 judeţe din arcul carpatic, care acoperă în mare parte zona Transilvaniei. Suntem prezenţi în judeţele Alba, Arad, Bihor, Bistriţa Năsăud, Braşov, Cluj, Covasna, Harghita, Hunedoara, Maramureş, Mureş, Satu Mare, Sălaj, Sibiu şi Timiş.

Rep.: Prin ce se diferenţiază serviciile furnizate de Transilvania Post comparativ cu alte firme care au activitate de curierat?

C.C.: Activăm în zona curieratului din anul 2000 şi am realizat în decursul anilor că există unele zone care se deservesc foarte greu. De exemplu, dacă trimiteţi astăzi un colet de la Târgu-Mureş către Timişoara vă garantez că mai repede de ora 12 – 13 a doua zi nu ajunge cu un curier de la nivel naţional. Noi, desfăşurându-ne activitate numai în această zonă, centrul de sortare se află în Cluj, coletele sunt sortate pe timpul nopţii şi livrarea este mai rapidă deoarece rutele sunt mai scurte de la Cluj Napoca şi maşina se află la Timişoara la 7 dimineaţa şi la 8 începe livrarea. De altfel, livrarea se face între orele 8 – 11. Livrarea coletului se face de obicei în 12 ore, în maxim 24 de ore de la primirea lui. Transilvania Post garantează seriozitate şi rapiditate în cel mai scurt timp şi program prelungit de preluare a comenzilor. De asemenea, oferim clienţilor noştri un sistem electronic de urmărire a coletelor şi servicii personalizate în funcţie de nevoile fiecăruia, căutând să găsim cele mai eficiente soluţii pentru ele. Peste 95% din coletele livrate sunt livrate între orele 9 – 11. Dacă alegeţi de exemplu un alt curier să livreze la ora 8 dimineaţa, acesta percepe o taxă suplimentară de 20-25 de lei, ceea ce noi nu avem. Livrarea noastră este mult mai rapidă, iar costurile mai mici deoarece nu avem taxe suplimentare.

Rep.: În ce constă sistemul de urmărire electronică a coletelor?

C.C.: Toate coletele sunt însoţite de un cod de bare pe care sistemul îl vede pe anumite puncte şi se poate urmări în timp real pe ce rută se află.

Rep.: Cum pot mureşenii apela la serviciile dumneavoastră?

C.C.: Dispeceratul din Mureş răspunde la numărul de telefon 0734-440.540, iar curierii se deplasează după colet la domiciliul clienţilor.

2

Show More

Related Articles

Back to top button
Close