Uncategorized

Auto Italia crește spectaculos

Auto Italia Group, unic importator al mărcilor Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Fiat, Fiat Vehicule Comerciale, Ssangyong și Honda Motorcycle, a încheiat cu succes anul 2006, vânzările înregistrate surclasând propriile previziuni. Cifra de 9500 de unități, preconizată pentru anul trecut, a fost depășită, Auto Italia Group obținând un rezultat de 10.452 unități comercializate în 2006. La acestea se adaugă 164 exemplare Honda Motorcycle, totalul fiind de 10.616 vehicule. De asemenea, progresul în raport cu 2005 este foarte consistent, materializându-se într-o creștere a volumului de vânzări autovehicule cu 50,7 procente.

Fiat a înregistrat cea mai spectaculoasă creștere în 2006, fiind comercializate cu 56% mai multe automobile decât în anul precedent. În total, s-au vândut 6491 exemplare.

Un rol important pentru succesul mărcii a aparținut modelelor din segmentele A și B, de tradiție pentru Fiat: familia Punto, formată din Punto Classico și Grande Punto, a atras în total 1372 clienți, dintre care 814 au optat pentru Grande Punto. Astfel, cel mai nou membru al familiei confirmă previziunile specialiștilor și pe piața auto românească, după numeroasele premii și recunoașteri internaționale care i-au însoțit debutul și după rezultatele excelente obținute pe piața europeană. Siguranța de cinci stele EuroNCAP, designul pasionant și cele mai avansate tehnologii, alături de posibilitățile de personalizare pentru toate exigențele plasează Grande Punto în vîrful ierarhiei segmentului B.

Automobilul de oraș prin excelență, Fiat Panda, s-a comercializat în 746 exemplare. În același timp, berlina pentru familie Albea a avut un aport foarte consistent la vânzările Fiat în România, cu 3403 exemplare, iar Doblo Panorama a atins cifra de 749 unități înmatriculate. Dacă Albea și-a consolidat poziția datorită calității și dotărilor deosebite în raport cu prețul de achiziție foarte avantajos, practic fără concurență în peisajul auto actual, Doblo Panorama beneficiază de atuurile liderului clasei din punctul de vedere al confortului și al valențelor practice.

Pentru Fiat Vehicule Comerciale, volumul vânzărilor a crescut cu 45% în raport cu 2005, ajungând la 3341 exemplare, ponderea cea mai mare, 1.826 unități, aparținând noului Doblo Cargo, de 4 ani consecutiv lider incontestabil pe segmentul său de piață. Lansarea în 2006 a noii generații a modelului Ducato, punctul de referință al categoriei sale, a cântărit de asemenea la succesul gamei. Noul Ducato, confortabil și manevrabil ca un autoturism, are acum 2,4 tone sarcină utilă, 17 mc volum util și noi motorizari mai puternice și cu un consum mai redus.

Evoluția mărcii Fiat în România urmează tendința generală a companiei Fiat Auto, în creștere cu 18 la sută pe piața europeană, conform datelor înregistrate în primele 11 luni ale lui 2006. În cadrul Fiat Auto, marca Fiat a înregistrat un progres major față de 2005, echivalentul a 23 de procente.

Alfa Romeo continuă să avanseze în preferințele clienților din România, 237 de automobiliști fiind cuceriți în 2006 de eleganța și sportivitatea modelelor Cuore Sportivo, fapt care a dus la o creștere a volumului de vânzări cu 27% față de 2005. Berlina 159, lansată anul trecut, a avut cel mai mare succes la public, fiind comercializate 129 unități. Cea mai solicitată a fost versiunea 2,4 Multijet 200 CP Distinctive, cu 55 exemplare vândute, irezistibilă atât prin design cât și datorită raportului excelent între performanțele de top și consumul redus de carburant.

Lancia a menținut constant numărul clienților atrași în 2005, iar modelul Ypsilon domină cifrele mărcii, cu 36 de unități din totalul de 40 de mașini vândute în 2006.

Maserati a ridicat nivelul vânzărilor în România de la 11 automobile comercializate în 2005 la 16 în 2006. Dintre acestea, 12 exemplare aparțin berlinei Quattroporte, apreciată în întreaga lume pentru armonia inegalabilă între lux și înaltă performanță.

Ssangyong a înregistrat o creștere de 49% față de 2005, cu un total de 327 vehicule comercializate în 2006. Modelul 4×4 Rexton se află pe primul loc la vănzările mărcii, cu 160 de unități, urmat îndeaproape de noul Sport Utility Vehicle Ssangyong Kyron, cu 149 exemplare.

Honda Motorcycles este marca pentru care au optat în anul 2006 164 de pasionați ai motociclismului, creșterea volumului de vânzări față de 2005 fiind de 2,5 procente. Gama CBR a avut cel mai mare succes dintre modelele Honda, fiind comercializate 52 de exemplare, în tradiția mărcii care domină clasa Super Sport în România încă din anul 2004.

Corunca, Cod 547367

DN Tg. Mureș-Sighișoara nr. 395/ T

e-mail: alexandru.luca@autoverona.ro

web: www.autoverona.ro

Tel.: +40-265-251674;

Fax: +40-265-251576

Mob.: +40-744664454

Florin Marcel SANDOR

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close