Uncategorized

Dacia isi schimba sigla

Ca parte a strategiei de repozitionare pe piata, prin atragerea clientilor tineri si activi, producatorul autohton de automobile Dacia lucreaza la schimbarea siglei potrivit datelor obtinute de EVZ. Noua sigla Dacia, prezentata în cadrul companiei la sfârsitul saptamânii trecute, se pare ca este o combinatie între identitatile vizuale ale Renault si Nissan, grupul din care face parte Dacia, insa pastreaza aceeasi forma cu care clientii au fost obisnuiti dupa preluarea de catre grupul francez.

Astfel, albastrul siglei vechi va fi înlocuit de un gri metalizat, iar centrul va fi alb, asemanator siglei Renault, in timp ce de la Nissan, logoul Dacia a pastrat plasarea numelui marcii pe o banda gri, cu litere negre. Aceste informatii nu au fost confirmate de catre oficialii de la Pitesti. Dacia intentioneaza sa schimbe profilul clientilor si sa pozitioneze Logan pe piata ca masina ideala pentru tinerii între 25 si 35 de ani. Procesul de schimbare a publicului-tinta a început în urma cu cel putin un an, in mesajele transmise pâna acum pe diverse canale de comunicare, Loganul fiind asociat cu o masina “generoasa” ca spatiu si “inovatoare”, pentru ca are toate dotarile unei masini scumpe, la preturi mult mai mici.

In cazul in care va fi introdusa, aceasta va fi a patra sigla pe care o vor purta autoturismele produse la Mioveni. Prima sigla a Dacia (UAP) a folosit imaginea unui vultur, sigla cu tenta “chirilica”, ce a început sa fie folosita din 1975, iar cea albastra, asemanatoare unui scut, a fost adoptata dupa achizitia Dacia de catre Renault si este folosita în prezent. “De regula, schimbarea logoului unei companii se întâmpla în momentul în care sunt necesare aduceri la zi. În 2000, Dacia a schimbat sigla nu doar pentru ca avea un nou proprietar, ci si pentru ca lansa o noua gama de produse si tintea un nou public”, a declarat pentru EVZ Constantin Stroe, vicepresedintele Dacia. Dacia va lansa în aceasta primavara o noua varianta de pick-up, al patrulea model derivat din Logan – dupa berlina, break (MCV) si utilitara (VAN). În toamna acestui an va începe si productia unui model hatchback, derivat din Sandero, autoturism lansat la sfârsitul anului trecut în America de Sud. (L.C.)

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close