Uncategorized

Lumea Flanco

În următoarele 18 luni, toate magazinele Flanco vor fi reamenajate potrivit unor noi standarde, compania implementând conceptul Flanco World. Acesta este dezvoltat de Market Value, companie franceză de branding, specializată în identitate vizuală. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafețe mari (1.800-3.000 mp) amplasate în orașe mari și medii, în centre de retail ușor de accesat, alături de alte puncte de interes. Primul magazin Flanco World s-a lansat în noiembrie 2005, în Brașov. Al doilea magazin din seria Flanco World va fi deschis în iulie 2006, la București, în cadrul complexului comercial Băneasa. Tot în 2006 vor mai fi lansate alte trei magazine Flanco World, de peste 2.000 mp fiecare. Flanco World urmează să se extindă într-un ritm de minimum patru magazine anual. Cu vânzări de peste 92 milioane euro și o rețea de 100 de magazine întinsă pe 30.000 mp (la sfârșitul lui 2005), Flanco ocupa al doilea loc pe piața retailului de electronice și electrocasnice. (I.O.)

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close