Uncategorized

Showroom online, lansat de Renault

Renault a lansat zilele trecute, special pentru utilizatorii de Internet o noua interfata de comunicare cu departamentul de vânzari, creând un “Univers Renault” virtual – primul site auto complet tridimensional.

Aproape 80% din cei care doresc sa-si cumpere o masina se informeaza mai întâi de pe Internet, înainte de a merge la un dealer. Prin noul site, Renault le ofera acestora posibilitatea de a vedea întreaga sa gama de modele, în showroom-ul virtual. Prin noua interfata, foarte prietenoasa si interactiva, Renault demonstreaza înca odata faptul ca îsi concentreaza toate eforturile pentru a satisface toate nevoile viitorilor clienti.

Lansat pe 17 iunie, “Universul Renault” permite utilizatorilor sa navigheze în lumea virtuala 3D, promovând brandul si produsele sale prin mai multe zone: un showroom tridimensional cu toate modele, ce pot fi vazute din toate unghiurile, o zona pentru finantarea vehiculelor, una dedicata evenimentelor speciale, sectiunea cu masini de ocazie si reteaua de dealeri.

Disponibil momentan doar pentru piata franceza, showroom-ul virtual va fi îmbunatatit constant cu noi informatii si functionalitati, iar odata cu deschiderea Salonului Auto de la Paris, în octombrie 2008, va fi creata o sectiune dedicata acestui eveniment. (R.S.)

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close