Uncategorized

UE – Uniunea fara Dumnezeu

Motto: “In Europa contemporana ai voie sa gandesti ce vrei, dar cu conditia de a exprima numai ceea ce ideologia ingaduie” (Vladimir Bukovsky)

Statele membre ale Uniunii Europene se vor confrunta cu asaltul cel mai violent lansat pana acum de liderii de la Bruxelles impotriva moralei crestine, dupa legiferarea generalizata a practicilor prostitutiei si avortului. O agenda homosexuala care include recunoasterea casatoriilor intre persoanele de acelasi sex va fi implementata prin mijloace coercitive, in numele ideologiei corectitudinii politice si multiculturalismului

La inceputul anului trecut, Franco Frattini, vicepresedinte al Comisiei Europene si comisar pentru justitie si afaceri interne, propunea ca 2007 sa fie “anul oportunitatilor egale”. |n fata Parlamentului European din Strasbourg, Frattini a afirmat ca statele membre UE care nu elimina toate formele de discriminare împotriva homosexualilor, inclusiv refuzul de a aproba “casatoriile” si uniunile dintre persoane de acelasi sex, vor fi supuse la sanctiuni si, în final, vor fi excluse din UE. Avertismentul comisarului european a fost formulat dupa ce, cu doar un an inainte, Parlamentul European adoptase “Homofobia in Europa”, o rezolutie non-obligatorie prin care tarile din UE erau indemnate sa interzica “homofobia”, definita ca o “teama irationala si aversiune fata de homosexualitate, bazate pe idei preconcepute, similare rasismului, xenofobiei, anti-semitismului si sexismului”. Rezolutia a mers pana acolo incat a incercat sa incadreze homosexualitatea in categoria rasismului, prin chemarea adresata statelor membre de a “recunoaste homosexualii ca tinte si victime ale regimului nazist”.

Lumi paralele

Amenintarea fatisa cu recurgerea la masuri punitive in cazul refuzului de a implementa normele euro-homosexuale reflecta presiunile enorme la care sunt supuse tarile din UE pentru a se conforma ideologiei oficiale de la Bruxelles, in contextul in care mai ales ethosul tarilor din estul continentului continua sa fie puternic impregnat de principiile crestine, care vad in homosexualitate un pacat. Caracterul anti-crestin si nedemocratic al demersurilor oficialilor de la Bruxelles este si mai evident in oglinda rezultatelor unui Eurobarometru realizat la sfarsitul anului trecut in cele 27 de state UE, cu privire la atitudinea fata de homosexualitate. Conform sondajului de opinie, mai putin de o treime din tarile membre UE aproba casatoriile intre persoanele de acelasi sex. Acestea se bucura de cel mai mare sprijin in Olanda (82%), Suedia (71%) si Danemarca (69%), la polul opus fiind Polonia si Lituania, cu doar 17 la suta din populatie in favoarea mariajelor homosexuale, Bulgaria si Grecia – 15 la suta, Cipru -14 la suta, Letonia-12 la suta. Fapt semnificativ, Romania este tara cu cele mai putine opinii favorabile casatoriilor homosexuale – numai 11 la suta.

Continuarea masurilor de implementare a legislatiei homosexuale, in ciuda dezacordului vadit al majoritatii opiniei publice si guvernelor europene (casatoriile intre persoanele de acelasi sex sunt recunoscute doar in Olanda, Belgia, Spania, Franta, Danemarca, Suedia si Maria Britanie), a determinat numeroase luari de pozitie in randul celor ingrijorati de faptul ca actiunile UE urmaresc blocarea oricarei dezbateri pe aceasta tema si forteaza acceptarea universala a stilului de viata “homo”.

Turnesolul Buttiglione

Una din vocile extreme de critice la adresa orientarii UE apartine lui Rocco Buttiglione, politicianul crestin-democrat italian caruia in 2004 i-a fost respinsa nominalizarea in postul de Comisar pentru Justitie si Afaceri Interne al UE, dupa ce a declarat ca homosexualitatea este un pacat. Afirmatia lui Buttiglione a fost considerata ca fiind discriminatoare si incompatibila cu cerintele postului de comisar european, astfel ca politicianul a fost nevoit sa-si retraga candidatura, in locul lui fiind ales Franco Frattini. Comentand pe marginea modului cum au decurs audierile sale in parlamentul European, Buttiglione a acuzat “totalitarismul Europei hiper-secularizate si corecte politic”:’Ce s-a intamplat a fost foarte serios, pentru ca ei mi-au spus ca din moment ce sunt credincios nu pot fi un comisar european. Trebuie sa luam atitudine pentru a nu veni o zi in care oamenii sa afle ca nu pot deveni profesori sau invatatori deoarece sunt catolici. Noul totalitarism ‘moale’ promovat dinspre stanga doreste sa impuna o religie de stat. Este o religie atee, nihilista, dar o religie obligatorie pentru toti.’ Pozitiei lui Buttiglione i s-au raliat imediat numerosi politicieni si lideri de opinie europeni. Fostul ministru de justitie Italian, Roberto Castelli, a declarat ca decizia de a-l mazili pe conationalul sau “arata adevarata fata a Europei, o fata care nu ne place. Este una fundamentalista, cum nu ar trebui sa fie”. Pentru publicistul Ernesto Galli, disputa pe marginea nominalizarii lui Buttiglione a fost o expresie a conflictului crescand dintre secularism si crestinism in Europa:”Practic, votul comisiei parlamentare inseamna, cu cateva exceptii, ca oricine adera la catolicism sau arata acest lucru fara reticente nu mai este potrivit pentru a detine o pozitie in conducerea UE si ca crestinismul catolic este incompatibil cu principiile pe care se bazeaza Europa ca si institutie.” La randul sau, editorialistul Maurizio Blondet a remarcat ca mult mai semnificative decat comentariile lui Buttiglione au fost reactiile pe care acestea le-au provocat: “Batjocura publica si placerea rautacioasa a detractorilor lui Buttiglione, situati intr-o zona care se autodefineste ca fiind seculara si liberala, arunca o umbra neagra asupra viitorului libertatii in Europa”.

Euro-opresiune

Aprecieri similare vin din partea unuia dintre cei mai competenti experti ai fenomenului totalitar, fostul dizident sovietic Vladimir Bukovsky. Comparand politicile Uniunii Europene cu cele ale defunctei URSS, Bukovsky crede ca metodele coercitive folosite pentru promovarea agendei oficiale de la Bruxelles demonstreaza alunecarea treptata a UE spre un regim opresiv similar:”O mare parte a ideologiei Uniunii Europene o constituie corectitudinea politica. Urmaresc cu foarte mare atentie modul in care se raspandeste corectitudinea politica si devine o ideologie despotica… E suficient sa privesti persecutarea unor oameni precum acel pastor suedez care a fost prigonit cateva luni pentru ca a spus ca Biblia nu aproba homosexualitatea”. Exemplul lui Bukovsky se refera la Ake Green, un pastor penticostal care in 2003 a comparat homosexualitatea cu un cancer pentru societate, vindecabil cu ajutorul harului lui Hristos. |n baza unei legi impotriva incitarii la ura, menita sa-i apere de neonazisti pe evrei si alte minoritati etnice, si care a fost modificata ulterior pentru a-i proteja pe homosexuali, Green a fost condamnat la o luna de inchisoare. Cazul a starnit mare valva in Suedia, tara recunoscuta pana atunci pentru toleranta manifestata in privinta libertatii de exprimare. |n timp ce reprezentantii organizatiei nationale a homosexualilor au cerut aplicarea unei pedepse mai aspre, avocatul pastorului, Percy Bratt, Presedintele Comitetului Suedez Helsinki pentru Drepturile Omului, a atras atentia ca miza disputei este legata de punerea in cumpana a drepturilor homosexualilor, a dreptului la libertatea religiei si a dreptului la libertatea de expresie: “Se pune intrebarea in ce masura constituie un fapt penal sa propovaduiesti cuvintele Bibliei.” |n urma apelului facut, sentinta nu a mai fost pusa in aplicare, iar Curtea Suprema l-a achitat pe Ake Green doi ani mai tarziu. Tavalugul justitiar al corectitudinii politice nu s-a oprit insa aici.

Testul polonez

O lege similara aprobata in Franta la sfarsitul anului 2004 l-a adus in fata justitiei pe deputatul Christian Vanneste. Parlamentarul “Uniunii pentru Miscare populara”, partid condus de Nicolas Sarkozy, a fost amendat cu 6500 de euro fiindca a scris intr-un ziar ca “homosexualitatea este o amenintare pentru supravietuirea umanitatii” si ca aceasta orientare sexuala este inferioara heterosexualitatii. Cazul lui Vanneste, primul parlamentar sanctionat de legea care pedepseste incitarea la ura impotriva minoritatilor, inclusiv a celor sexuale, a reprezentat punctul de plecare in ofensiva “anti-homofobica” pe scara larga anuntata de Franco Frattini la inceputul anului trecut. Astfel, in martie 2007, Comisia pentru Libertati Civile a Parlamentului European a decis investigarea unei viitoare legi impotriva propagandei homosexuale in Polonia, pentru a stabili daca aceasta violeaza legile UE, mai precis o directiva din 2002 care interzice discriminarea la locul de munca. Legea in cauza, initiata de Ministerul Educatiei si Liga Poloneza a Familiilor, propune protejarea scolarilor de propaganda care prezinta stilul de viata homosexual drept “normal si acceptabil”. Purtatorul de cuvant al Ligii, Krzysztof Bosak, a specificat ca legea “nu ataca persoanele cu tendinte homosexuale ci se opune miscarilor politice si sociale periculoase care folosesc problemele homosexualilor pentru a promova o agenda primejdioasa pentru fundamentele civilizatiei noastre”. |n replica, Parlamentului European a cerut centrului anti-rasism al UE de la Viena sa monitorizeze “climatul tot mai saturat de rasism, xenofobie si intoleranta homofobica din Polonia” si sa stabileasca daca legile anti-discriminare ale Uniunii Europene au fost violate. De asemenea, Parlamentul European a solicitat autoritatilor poloneze sa condamne public si sa ia masuri impotriva declaratiilor oficialilor care “incita la discriminare si ura bazata pe orientarea sexuala”. |n cazul in care guvernul de la Varsovia va fi gasit “vinovat”, Comisia si Consiliul UE au primit unda verde pentru a actiona impotriva Poloniei. Deocamdata, nu se cunoaste natura sanctiunilor care ar urma sa fie acordate, intrucat cele doua rezolutii anti-homofobie adoptate pana acum de Parlamentul European, in ianuarie si iunie 2006, nu au caracter obligatoriu. Grupul interpartinic pentru drepturile homosexualilor si lesbienelor din Parlamentul European, format din aproximativ 60 de membri, spera insa sa extinda aria de cuprindere a legii anti-rasiale convenita de Uniunea Europeana la 19 aprilie 2007, in sensul includerii in continutul ei a delictului de discriminare pe baza orientarii sexuale. Noua lege antirarism obliga cele 27 de state membre ale UE sa pedepseasca cu pana la trei ani de închisoare orice amenintare sau actiune abuziva având ca motiv rasa, culoarea pielii, originea nationala sau etnica. Sub incidenta legii mai intra negarea Holocaustului, utilizarea simbolurilor naziste si atacurile verbale împotriva religiei, daca acestea incita la violenta. Cum exista toate sansele ca in viitor puternicul lobby homosexual din Parlamentul European sa completeze legea anti-rasism in sensul dorit, se pot imagina lesne consecintele: guvernele, comunitatile sau persoanele motivate de morala crestina care se vor opune promovarii agendei grupurilor homo vor deveni peste noapte infractori vrednici de a fi pedepsiti pentru atitudinea lor primitiva, retrograda, ne-europeana.

Detalii despre legatura dintre agenda homosexuala, ideologia corectitudinii politice si secularismul apostat al Uniunii Europene, in numarul viitor.

Ioan BUTIURCA

Homosexualitatea in Noul Testament

“De aceea Dumnezeu i-a dat necuratiei, dupa poftele inimilor lor, ca sa-si pângareasca trupurile lor între ei, Ca unii care au schimbat adevarul lui Dumnezeu în minciuna si s-au închinat si au slujit fapturii, în locul Facatorului, Care este binecuvântat în veci, amin! Pentru aceea, Dumnezeu i-a dat unor patimi de ocara, caci si femeile lor au schimbat fireasca rânduiala cu cea împotriva firii; Asemenea si barbatii lasând rânduiala cea dupa fire a partii femeiesti, s-au aprins în pofta lor unii pentru altii, barbati cu barbati, savârsind rusinea si luând cu ei rasplata cuvenita ratacirii lor.” (Romani, 1:24-27)

“Nu stiti, oare, ca nedreptii nu vor mosteni împaratia lui Dumnezeu? Nu va amagiti: Nici desfrânatii, nici închinatorii la idoli, nici adulterii, nici malahienii, nici sodomitii, Nici furii, nici lacomii, nici betivii, nici batjocoritorii, nici rapitorii nu vor mosteni împaratia lui Dumnezeu (I Corinteni, 6:9-10)

“Stiind aceasta, ca legea nu este pusa pentru cel drept, ci pentru cei fara de lege si razvratiti, pentru necredinciosi si pacatosi, pentru necuviosi si spurcati, pentru ucigasii de tata si ucigasii de mama, pentru omorâtorii de oameni, Pentru desfrânati, pentru sodomiti, pentru vânzatorii de oameni, pentru mincinosi, pentru cei care jura strâmb si pentru tot ce sta împotriva invataturii sanatoase (1Timotei, 1:9-10)

Adoptarea de catre Parlamentul britanic, in aprilie 2007, a Reglementarilor privind Orientarea Sexuala a fost calificata de cardinalul Cormac Murphy-O’Connor, conducatorul celor patru milioane de catolici din Marea Britanie si Tara Galilor, drept o “legiferare a intolerantei” fata de religia crestina. Legea “anti-discriminare” votata de Camera Comunelor impune, printre altele, ca toate agentiile de adoptie, inclusiv cele conduse de biserici, sa plaseze copii cuplurilor homosexuale. Confruntat cu aceasta perspectiva contrara preceptelor biblice, cardinalul a avertizat ca va inchide toate cele noua agentii de adoptie catolice daca legea nu va face o exceptie in privinta lor. Referindu-se la faptul ca stilul de viata homosexual este incompatibil cu trairea crestina, prelatul catolic s-a intrebat daca “Marea Britanie va continua sa fie un loc care protejeaza si permite activitatea oamenilor modelati si inspirati de biserica.” Liderul catolicilor britanici a mai spus ca se constata o intoleranta fata de crestinism: “Atunci cand crestinii isi apara convingerile, sunt etichetati dogmatici intoleranti. Cand pacatuiesc, sunt numiti ipocriti. Cand sunt alaturi de saraci, devin liberali batuti in cap. Cand incearca sa apere familia, sunt catalogatI reactionari de extrema dreapta. Ceea ce ni se infatiseaza ca fiind toleranta reprezinta in realitate o eliminare radicala a religiei din sfera publica. Temerea mea este ca, sub masca legiferarii a ceea ce este socotit a fi toleranta, legiferam de fapt intoleranta. Odata ce se incepe astfel, e greu de vazut cum se va sfarsi. |n calitate de crestin catolic, de episcop si de cetatean al marii noastre democratii britanice, doresc sa fac apel la libertatea de a crede si la libertatea de a servi binele general conform convingerilor credintei noastre. Este in firea noastra, a crestinilor, sa slujim societatea, sa fim recunoscuti prin semnul iubirii, sa descoperim si sa-i indrumam si pe altii sa descopere demnitatea inviolabila a fiecarei persoane umane”.

În institutiile medicale din Scotia cuvintele “mama” si “tata” se recomanda sa nu mai fie folosite. Ca urmare a unei politici intitulate “Toleranta zero fata de limbajul discriminatoriu”, Serviciul National Sanitar din Scotia, împreuna cu organizatia activistilor homosexuali “Stonewall Scotland” au emis la începutul acestui an un manifest cu statut de directiva intitulat “Dreptate pentru toti – Provocarea cea mare”. Una dintre prevederile acestui document interzice folosirea in institutiile medicale a oricarui termen ce face trimitere la structura traditionala a familiei! “Atâta vreme cât homosexualii, lesbienele, bisexualii, transexualii au copii, orientarea sexuala sau identitatea genului nu are nici o legatura cu buna crestere a copilului”, se spune în document. Cuvinte precum “mama”, “tata” sunt trecute la index pentru a nu fi folosite. Este condamnata si folosirea unor expresii precum “sot si sotie”, considerate si ele ca fiind jignitoare la adresa cuplurilor de acelasi sex. În document este recomandata utilizarea altor cuvinte. De exemplu: “mama si tata” vor deveni “rude apropiate” sau “îngrijitori”, iar “sotul si sotia” – “parteneri”. Lobby-ul homosexual a mai reusit de asemenea impunerea în toate institutiile medicale obligativitatea afisarii în locuri cât mai vizibile (sali de asteptare, saloane, cabinete) a imaginilor reprezentând cupluri de acelasi sex. O alta prevedere este schimbarea fiselor medicale de înregistrare a sexului pacientului, ele urmând sa contina în viitorul apropiat trei rubrici: Masculin, Feminin si… Altul.

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close