Uncategorized

Vedetele din Consiliul Județean

Cu prilejul aprobării Programului acțiunilor economico-sociale pe anul 2007, consilierii județeni au insistat asupra planului de promovare a imaginii Consiliului Județean Mureș. Consilierii ar vrea acum ziariști și la ședințele comisiilor de specialitate, deocamdată însă doar când au chef. Sumele alocate pentru protecția socială reprezintă un handicap în calea dezvoltării altor proiecte, a fost a doua concluzie principală a dezbaterilor. Totuși, CJ nu are soluții în acest caz.

Dacă în Programul de Dezvoltare al Județului Mureș pentru 2007 – 2013 a fost inclus și un program de promovare a imaginii Consiliului Județean, cu obiectiv principal informarea corectă și obiectivă a populației referitor la realizările instituției, consilierii au ținut să mai facă propuneri suplimentare.

“Legat de programul de promovare a imaginii CJ aș propune ca președinții comisiilor și secretarii să de dea un comunicat de presă, după fiecare întâlnire, să aducem la cunoștința publică ceea ce noi lucrăm în comisie”, a declarat consilierul PSD Letiția Iacob. Liberalul Teodor Giurgea a cerut ca la toate activitățile organizate de instituțiile subordonate CJ, materialele de promovare ale evenimentelor: anunțuri, afișe, bannere etc., să includă sigla și denumirea CJ Mureș, iar președintele CJ, Lokodi Edita Emoke, i-a cerut secretarului general al CJ, Ioan Togănel, să trimită o circulară tuturor instituțiilor pentru ca ele să respecte în 2007 această regulă. Akos Mora, consilier PNL, a oferit sprijinul Autorității Teritoriale de Ordine Publică (ATOP) pentru promovarea imaginii CJ. El i-a informat pe colegi că pentru 2007 ATOP a pregătit proiecte de prevenire a criminalității, în colaborare cu poliția locală, prilej cu care vor fi desfășurate campanii de promovare prin fluturași, spoturi radio și TV.

Consiliul Județean Mureș a aprobat în ședința de joi, 25 ianuarie, “Programul acțiunilor economico-sociale pe anul 2007”. În viziunea CJ, județul are cinci priorități de dezvoltare: dezvoltarea infrastructurii locale și județene, sprijinirea afacerilor, dezvoltarea turismului și dezvoltarea durabilă a localităților. De asemenea, CJ a mai pregătit și un plan pentru creșterea ocupării forței de muncă, dezvoltarea resurselor umane și a serviciilor sociale, dar și proiecte de colaborări externe, pentru dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu structuri similare din alte state.

“Trebuie găsită o soluție pentru presiunea extraordinară a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, pe bugetul CJ. Având în vedere că ne consumăm aproape 50% din buget în această direcție, suntem în contradicție când spunem că prioritatea numărul unu este infrastructura”, Akos Mora, consilier PNL, președinte ATOP

“Trebuie neapărat promovată imaginea CJ. E nevoie de un birou de presă, care să informeze obiectiv și pe înțelesul tuturor”, Maria Diaconescu, consilier PRM

Ionuț OPREA

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close