Uncategorized

Duelul Connex-Vodafone – Orange

Connex-Vodafone și Orange vor investi milioane de euro în publicitate

Connex va deveni, în România, Vodafone. Procesul de rebrandare, strategiile de comunicare a noului nume vor însemna pentru piața de publicitate o creștere a încasãrilor cu aproximativ 20-25%. Cei mai avantajați în urma rebranding-ului Connex-Vodafone vor fi vânzãtorii de spații publicitare, precum și agențiile de publicitate, atât datoritã suplimentãrii bugetului alocat publicitãții de cãtre Vodafone, cât și pentru cã Orange, principalul concurent al Connex, va încerca sã-și menținã poziția pe care o are în prezent. Reprezentanții Connex au dat publicitãții puține detalii privind strategia de comunicare a companiei. Singurul lucru cert fiind cã o perioadã cele douã nume Connex-Vodafone vor apãrea împreunã, pentru cã pe parcurs, brand-ul Vodafone sã fie cel dominant. Strategia însã, din acest punct de vedere, nu diferã de cea adoptatã de Orange în momentul rebrandãrii mãrcii Dialog. Una din marile bãtãlii care se vor da pe piața publicitãții va fi între cele douã agenții care dețin contul Connex, respectiv contul Vodafone, McCann Erikson (Connex) și Walter Thompson Co. (Vodafone), reprezentatã în România de cãtre Scala Thompson. (D.S.)

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close