Uncategorized

Cum ajunge discutabil un brand extrem de serios?

Vreți să aflați cum poate fi pus în discuție un brand pentru care s-au consumat ani de muncă și mulți, foarte mulți bani?

Iată rețeta:

Se iau 1,2,3 (în cazul nostru numărul este 3) angajați plini de refulări pentru că, datorită indisciplinei, agresivității și comodității (citiți: lene) nu se pot alătura unui colectiv de oameni harnici și dornici să-și câștige salariul în mod cinstit.

Se adaugă, ca ingredient special, un conducător de sindicat care să le spună celor trei ce și cum să facă, pentru că (nu-i așa?), din asta trăiesc unele sindicate, adică din crearea și stingerea de conflicte.

Se amestecă bine și apoi se aleargă nu prea mult, că vin ei și singuri, după niște jurnaliști dornici de senzațional.

Totodată sunt ajutați să facă un memoriu (destul de incoerent) pe care tot acel conducător de la acel sindicat din acest județ își face o „datorie de onoare” să-l depună la mai marele județului.

Până când șeful nostru județean – guvernamental să apuce să trimită o echipă de experți să verifice elucubrațiile din memoriu, o șefă de sindicat, care-i moșește pe cei trei, adună presă și năvălesc la poarta „brandului” ca „zăvozii furtunii” cerând „dreptate, egalitate, fraternitate”…

Presarii se pun pe scris, îi trag pe cei patru (de această dată) de limbi, agită blitzuri și camere de filmat, și fără a face ceea ce orice jurnalist profesionist și echidistant ar face, respectiv să aplice vechiul dicton latin „audiatur et altera pars”, unplu pagini de alegații și interpretări care de care mai „amicale” și mai „scandalos atractive”. Vezi bine, ei vor să-i anunțe pe cei peste 150.000 de consumatori zilnici ai gustoaselor și sănătoaselor produse lactate ale „brandului” că nu e bine ce fac, „că-ntr-o nu știu care vară, într-o nu știu care țară, într-un nu știu care sat sub nu știu care pat”…. și așa mai departe.

*

* *

Mai sunt mulți naivi care pică în plasa unei asemenea rețete pentru că interesul celor care o aplică este ca să „ pună botul” cât mai mulți fraieri.

Numai că „nu mor caii când vor câinii”.

Voi reveni cu rezultatele anchetei ordonate de Domnul Prefect Marius Pașcan.

„Până când șeful nostru județean – guvernamental să apuce să trimită o echipă de experți să verifice elucubrațiile din memoriu, o șefă de sindicat, care-i moșește pe cei trei, adună presă și năvălesc la poarta „brandului” ca „zăvozii furtunii” cerând „dreptate, egalitate, fraternitate”…

Marian CORNACIU

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close